LOveLy ME ^^

LOveLy ME ^^

TeMAn2 ku ^^

Pages

Wednesday 1 June 2011

TUDunG !! FesYeN oR ??

hye ALL,
topic aku ari nih ...... haaa sal TUDUNG ..

tgok .. mcm2 an design tudung skang .. heheh suke2 cantek2 ..

emm aku tengok la skang FESYEN tudung da banyak ... cantek n menarik .. 
p pe yang wat ak tertanye2 IALAH ... emmm tudung nih org pkai semata2 untuk fesyen o tuk menutup aurat ..

korang ase ..
aku suke tengok fesyen tudung skang , cantek n menarik .. pas uh yang memakai nya uh pandai menggayakannya .. 

p ape yang aku hairan .. emm bukan nak mara cume ase menda uh cm mencemarkan name baik wanita2 yang sememangnya bertudung litup ..

story dia cm nih .. 
ary uh aku otw nak g keje ..emm bese la naek LRT ..

tetibe la aku terperasan LAH .. ade sorg GURL nih .. emm nice la PAKAI tudung ... 
ok da kat situ .. baju lak .. lengan panjg emm ok la.. p tetibe aku tertarik kat 1 tempat nih ...

waaahhh kaki tangan 'ade CAT KUKU' haha nail polish lahh..
pink siot ..

emm geleng kepale jela aku ...
manusia zaman sekarang ..
macam perangai .. sbb uh aku suke survey sal ragam manusia nih ...

so, lau korang la an .. pe pendapat korg tentang perempuan yang mcm nih ..>?

for me , simple answer ..
emm hanya dyorang je yang tahu pe yang dyorang wat sebenarnya ..
pape un for me to talk about islam with tudung ... emm

coz aku sedar diri aku mcm mane ..
emmm p lau GURL yg pakai tudung p bju lengan pendk pai leh nmpak ketiak cmner ?
or 
GURL pakai tudung p pakai bju tetap menampakkan lurah dada nya .. cmner ?
or 
GURL yg pakai tudung p pakai bju singkat yg menampakkan seluar DALAM nya ..

emmm so, sape nak jawab situasi2 di atas nih ..

No comments:

Post a Comment