LOveLy ME ^^

LOveLy ME ^^

TeMAn2 ku ^^

Pages

Friday 3 June 2011

DEmAM MElaNda AGY !!

hari nih AKU demam.. emm DeMAm AGy ..
memikirkan BLOG .. aku LAYAN jugak . hehe

hari nih KEJE ... mcam gitu la ...PENAT .. + BUSAN ngat .. tade mood ...
TENSEN ...waa busan betul .. hari2 nak kene dengar mulut PEREMPUAN berhati BUSUK 2 MENGARUT2 .. ntah ape2 ntah ..

aku UCAPKAN terima kasih pade beliau sbb selalu BAgi aku pahala PERCUMA ...
emm benci tol aku ...tiap2 ary g keje kene mengadap tengok muke dia .. haish ape la nasib bdn ...

ape lah yang die benci sgt ngan aku nih ... duk sibuk2 hal aku.. aku ta penah kisah un sal dia ...
emmm pasal dia nih la ..aku ase cm nak benti keje ... p aku tahan jugak la ... bab hubby aku ckp ... wat ta thu je... die bukan bgi kiter duit ... tol tak ??

hahah ishh pelik2 nape la ade manusia cm ni kat opis uh .ehh silap2 , kat dunia nih .. ta penah puas dgn ape yang dia ade .. taleh tengok orang lebeh .. hmm da la ...main ngumpat je org , ta piki perasaan org lgsg ..

yang aku geram nye ... si H nih, kwn aku.. baik ngat orgnya  ... haish org uh ta besalah lgsg un jdi bhan gossip dia ... aku taw la die uh kurus ... p tade la lawa ngat un body die leper je .. atas bawah.. hahahahahhhah JAHAT tol aku nih ...

emm aku ase nak PELEMPANG je muke pmpn camni ... p aku selalu igt an diri aku SABAR ... t ade la balasan tuk org cmni ...

tape la.. aku ta penah kisah un lau ade org yang benci aku..kerana ape ? masih ade lagi yang menyayangi diri aku .. =)

No comments:

Post a Comment