LOveLy ME ^^

LOveLy ME ^^

TeMAn2 ku ^^

Pages

Tuesday 28 June 2011

menCaRi KetEnaNgaN Di MaLam HAri .. ^^

hye ALL,

lame tak dengar citer kan .. hari ini .. topic aku .. mencari ketenangan ..

tenang??
korang skang ase tenang tak lam hidup korang .. mungkin ade yang kate ye .. mungkin juga yang kate tdak ..

dunia2 .. terlalu banyak kejutannya ..

hari ini .. for the first time ... i felt calm .. tranquil .. hmm terlalu lame mase yang aku ambil untuk mencari ketenangan hidup .. walhal hidup aku penuh dengan masalah yang sentiase menhimpit jiwa .. luka2 dihati yang masih belum pulih sepenuhnya .. namun , atas dorongan hubby yang tercinta aku ..aku kini menemui ketenangan JIWA ..
Alhamdullilah .. syukur kepada ILAHI .. ^^

hidup nie penuh dengan sUpRise Nya .. same ade KITa Kuat atau LeMah untuk menghadapinya ..
sekarang Baru lah aku tahu ... macam mane kEtenangaN tu dtg ?

korang try amik stu mase .. relax .. kuar/buang sume mslh2 dulu .. o mgkn kadang2 mslh uh sering aje dtg an ..
tapi korg try amik mse tuk hari uh je ,, lupekan sume masalah yang dtg .. korang kosongkan minda dan bermuhasabah diri .. insyaAllah ade ketenangan yang akan dtg ..

or mungkin u all LEH g HoliDay .. amik mase tuk hang out ngan org yang kiter syg.. <3 okeh ?? ^^

minggu DePAn aku akan berpindah Ke Opis BAru .. kali NIe aku ase seakan2 aku mendapat semangaT baru DEmi Masa dePAn KAmi berdua ..

haa .. hehe T aku dpat extention SenDiri.. Meja YAng LUas .. waaa  Sonok2 ..

T aku nak hias meja aku DENgan BUNGA fresh ... agar aku sentiase MEkar MEwangi <3 .. heheh Opcos TA lupe ...gmbar KAMI berdua  .. sebagai semangat tuk terusKAn hidup aku .. dia LAh penguat AKU untuk terus maJu ..

I LOve HiM so MuCh !! <3
haa nk tgk gmbr opis ??

uhuhuhu t aku amik gmbar k ..
then aku UPLOAD at blog aku ...

No comments:

Post a Comment