LOveLy ME ^^

LOveLy ME ^^

TeMAn2 ku ^^

Pages

Monday 16 May 2011

GErAmmmmm!!

hye ALL,

topic Ary nie GERAM!!
story nye cm nie... ary nie aku g keje lewat ..

ayoyoyoyo .... aku telewat ... sedar2 da kol 8.20 pgy ...
ape lagi kelam kabut la aku ... da la aku nie sememangnye kelam kabut ...

bese Hubby aku call kejut , p Ary nie dye un ta sedar ... tape la .. aku un ta kesah sgt ..
pe agy aku un bgun serta merta lah .. cri towel , brg mandi ... huhhu

fuhhhhhh aku belari ke tandas dgn keadaan mamai skali ... hahahah

lebey kurang kol 8.29 pgy aku ciap mandi... hahah express gitu ... upss ... walupun kejap p wangy taw ... hahahah^^

pakai bju agy ... mekap2 agy .. hahah poyo an.. aku un ciap lam kol 8.35.. pekara wajib buat sblm kuar .. minum air suam dulu .. selawat ke ats NABI .. pas uh anta msg kat hubby aku ...

***********************

teng2 .... aku turun lif.. pas uh jln2 g tmpat LRT.. aku muntah lak ... emmm maklum la .. demam la kter kan...
hehehe

pe leh wat nsb bdn .... =(
p aku terus kan jgk ... lbey kurang kol 9 aku pai opis  ...uishhh LEWAT uh ... p nak wak cmner .. aku msuk dgn muke selamber je ...

*********

jeng jeng jeng ... pai je kat tempat duk aku ... tbe2 bos aku dtg ... mara2... sal keje ta siap .. emmm aku bkn sgaja tanak siap kan keje ... p waktu uh aku skit .. demam .. nk wat cmner .. tade timbang rase lgsg ... huhu

last2 aku dibekukan OT ... hahah menanges la aku .. cmne ??
menanges akusemahu-mahunya ... bab tu je smber tmbhan aku ... skang da musnah ..

yg aku geram ,, budak opis aku niy lak jenis buzy body ... taleh tengok org senang  .. mesty ade je nk GOSSIP ...!! topic hangat !!! aku la ... ape lagi .. kene perli BEB ... waaa sakit aty dgr ... panas je ase ...

cmne ?? lau kowg di situasi aku ... pe korg ase ???
comment2 ...

1 comment:

  1. Alahai...ciannya dia.. just sabo jer la...ada hikmah di sebalik keperitan hati tu kut? Just finish off your work and keep focus. Jgn pedulikan pasal gosip2 liar dr lalang dan backstabber yg ada di ofis tu. Lama2 nanti bos akan iktiraf kecualilah kalau bos yg jenis tak suka dengan orang..

    ReplyDelete